Disclaimer * Note Legali

Thursday, April 23, 2015

Sardinian Sunset || look du jour

 It was a sunny day in the east of France, so I wanted something warm to decorate my face. I looked at my palettes, and some colors reminded me of the warmth of my homeland's sunsets. I could not pass along the opportunity to honor my roots. This make-up will look incredibly good on tanned skin. This make-up will look incredibly good in Sardinia. 

E' stata una bella giornata di sole nell'est della Francia, perciò volevo qualcosa di caldo per decorare il mio viso. Ho dato un'occhiata alle mie palette, alcuni dei colori mi hanno ricordato il calore dei tramonti della mia terra. Non potevo farmi sfuggire l'occasione di onorare le mie radici. Questo trucco sarà benissimo sulla pelle abbronzata. Questo look sarà bellissimo in Sardegna.


PRODUCTS USED

EYES 

MAC Paint Pot in Soft Ochre
Nabla e/s in Petra (crease), Grenadine (outer V, outer lower lashline), Glitz (all over the lid and lower lashline), 
Nars e/s in Mekong as a liner
Madina Prisma Shine e/s in Glow (I think, I can't remember its name) brow bone
Gosh eyebrow kit 
Benefit Gimme Brows brow gel
L'Oréal Miss Manga mascara



FACE

Madina Perfect Fit Foundation
MUFE HD Powder
Nars Laguna Bronzer
MAC Stereo Rose MSF as a blush

LIPS 

Bio Beauté by Nuxe raspberry lipbalm


A little outfit of the day - Dress by Naf Naf


Hope you like it - what does sunset in your country look like? Let's start a tag to make them into make-up looks! 

Spero vi piaccia - e il tramonto da voi che colori ha? Iniziamo un tag e facciamo diventare il vostro tramonto un trucco!

1 comment:

  1. Bellissimo il make-up e bellissimo anche il vestitino! Mi piace molto la sua fantasia...

    ReplyDelete